Ojsan

Ja nu har det gått riktigt lång tid...
Så få se..
Sommaren var underbar större delen av tiden med en massa holmöbesök, bastukvällar på flotten med mera.
Operationen blev av i slutet av juli och förhoppningsvis gick den bra... fick en platta och en fin skruv infixad.. Så nu har det gått 3 månader snart å till helgen får jag börja rida igen =)
Svullnaden runt nyckelbenet börjar dock lägga sej nu och då har den inte så lilla skruven börjat sticka ut.
Bubbas har vuxit så mycket och varit på träningsläger i 1 ½ månad när jag ändå inte fått rida så nu är han en riktigt fin westernhäst med så nu ska jag bara lära mej det med.
Vovven och jag flyttade in till stan igen när skolan började. Går nu beteendevetare i härnösand och jag tror att det är en bra utbildning för mej.
Var på hockey i lördags och såg Hv spöa Timrå =) dom leder även hela serien ;)
Ska börja jobba snart med fast bara upp till 20 timmar i veckan...
Sen imorgon har jag en "dejt" med en väldigt fin pojke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0