Trötter

Nu är jag så trött och sliten efter att ha pluggat, varit på jobbet och satt igång med ridningen igen.. Känns att man inte gjort något vettigt på väldigt lång tid. Tur att Bubbas är så snäll och styrbar nu att jag kan sitta och styra på en hand, vilket är underbart. Har dessutom hittat på tekniker både för att få upp sadeln och sitta upp men när jag väl rider så drar tröjan så mycket mot antingen skruven eller nyckelbenets slut, som fortfarande sticker upp lite, och det är inte alls nå behagligt...

Igår gick det som planerat och jag fick träffa herrn och det var så mysigt även denna gång även om det känns som att tiden bara flyger iväg men dröjer förhoppningsvis inte så lång tid tills nästa gång.

Nu får det bli en massa sömn inför morgondagen då jag ska plugga på ordentligt (eller i alla fall försöka) inför tentan på fredag. Blir även ett möte på jobbet för att höra om det blivit några nyheter eller om trollen fortsätter trolla på som vanligt. ;)

Kommentarer
Postat av: jonny

Hallå! Har inte nyckelbenet blevit bra än.

Jasså har du blevit ett Eniro troll igen, eller föresten du är väll jämmt ett litet troll:)

2009-12-08 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0