Halloweenfest

Var utklädd till en riktigt muskulös Batman och ahde sällskap av clownen Cicci med flera igår och först var vi på förfest hos sara och sen hos en massa söråkare för att sedan ge upp alla köer och hamna på stadshuset. Hittade flera Batmanare där och några bekanta så det var riktigt trevligt. Sen avslutade jag och clownen kvällen med ett skräpmat. 

Denna dag började dessutom med lunch på stan, på texas, och det var så gott! Vi var lite döda men vi lyckades ta en tur på stan så jag hittade lite bra att ha saker.  

Den stora nyheten är att jag äntligen tagit mej upp i sadeln och Bubbas var så duktig!!! Den nya westernsadeln låg mycket bättre på honom men typiskt nog var jag lite för kort för den men det får fixas så småning om, hästen är viktigare. =) Kände mej dock som en riktig nybörjare men det ska nog gå till sej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0