Party hos Erik

Lilla Erik har ju äntligen blivit 20 så igår firades det, och det faktum att han väl var hemma för en gångs skull, med en riktigt härlig fest med nästan alla nära och kära. Så det var en underbar stämning med en massa drickande, snackande och dansande med alla nya och gamla vänner. En underbar kväll helt enkelt och en uppladdning inför midsommar.. ;)
Men det känns verkligen att vissa personer som betytt (eller för all del, betyder) mycket i livet drar fram vissa härliga känslor som förmodligen alltid kommer att finnas där och det är så skönt att allt bara faller på plats på en gång när man ses igen oavsett hur lång tid det är mellan gångerna.

Något annat bra som hänt är att jag varit hos sjukgymnasten och fått världens bästa apparat, tror jag.. Den heter Tense och skickar ut en massa små elektriska stötar till 4 klisterlappsgrejer som jag kan sätta på passande ställen och den har en modern funktion som heter Flow som sänder ut stötar som "rullar" fram och det känns nästan lite som konstant massage så njuter rejält av den och faktiskt så tar den bort en stor del av smärtan.
Något mindre roligt är att hon såg att jag tappat så mycket muskler att skulderbladet också pekar utåt på vänster sida och på framsidan fattades det också en hel del så det blir en lång väg tillbaka.. Men lyckas dom bara få till mej så ska det nog vara löst så småning om igen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0