Snart som ny igen

Nu har "bloggsuget" minskat så får se hur ofta jag har ork att skriva. Eller hur ofta det händer något intressant nog.

I fredags var jag hos naprapaten i alla fall och jag har återigen blivit sne i bäckenet så benen ligger fel i knäskålarna och de är inte så skönt men när dom läggs på plats igen så gör det också så sjukt ont i knäna att jag knappt kunde stå eller gå på bena hela den dagen och det kändes rejält även på lördagen men även om det gör ondare just då och att kroppen blir sjukt sliten någon dag så vet jag att det blir bättre efteråt. Ska dit en gång till men nu är det inte långt kvar innan man är som ny igen. :)

Samma dag var även vädret underbart så jag åkte till stallet och satte mej på en hötuss i Ubbes hage och han var så mysig, han tuggade lite på sitt hö och sen pussade han lite på mej och var bara så söt.

Igår var det fest hos Sara för att hon fyllt år och förfesten var tokrolig med både nya och gamla bekantskaper och sen förfestgänget splittrat och jag hamnade på Avenyn och träffade flera som jag känner som jag inte sett på länge och sen tappade jag bort dom jag kommit med och hamnade på annat håll men lika roligt var det och hela kvällen var så lyckad, vilket var första lyckade utekvällen på väldigt länge så nu vill jag ut igen snart. :)

Imorse så sov jag väldigt länge och sen blev det några timmar sittandes på stan i den underbara solen med Frida och Sara och det var så härligt att bara ta det lugnt och njuta av dagen.


Kommentarer
Postat av: Lina

aww hade velat vara där med er :) kul att ni hade roligt :)

2009-04-27 @ 14:53:43
URL: http://misstyndero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0