Sista kvällen som ung? ;)

Idag var ja på den sista intervjun och hon sa att jag låg bra till så det var ju bra, får dock vänta på det slutliga beskedet tills på tisdag eftermiddag..
Sen gick jag omkring på stan och försökte hitta present till brorsan och doppresent till Gustav.. Hittade till Gustav i alla fall så får se om jag hittar något till Johan imorgon så han inte blir utan.. ;)
Och axeln.. Att man kan få så ont i den av att bara vandra omkring på stan.. Riktig brännande och molande var det, inte alls roligt.. Men har dock lyckats trycka tillbaka delen ganska mycket så knölen börjar minska, som tur är... =)

Och imorgon blir jag 20(!), så då är man väl gammal, arbetslös och billös.. Haha, underbart.. Tur att framtiden verkar ljus och att kompisarna kommer hit och förgyller dagen. =D
Dags att sova nu för mamma ska väcka och fira mej tiidigt.. Skönt i för sig att det bara är att somna om efter tills vovven kommer och vill ha upp en.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0