Problem på bloggen..

Känner att det hände lite väl lite i mitt liv nu och märkte dessutom att ett inlägg har försvunnit så för att sammanfatta den tiden så tog jag det mest lugnt och hela familjen lämnade mej och åkte iväg till fjällen..
I torsdags var jag även in på den andra intervjun av tre för samma ställe och det kändes som att det gick bra så jag går och väntar på svar från dem..
Axeln går att röra mer och mer för varje dag men gör fortfarande ont och är väldigt sne tydligen men det värsta är när jag helt tappar kontrollen öcver armen så den bara faller ner, inte alls skönt det.. Men idag lyckades jag till och med rida lite lugnt och kort på Fighter efter att jag blivit tvungen att använda en pall för att komma upp på den lilla ponnyn. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0