Mysig träff med Boppis =)

Började dagen med att ta en tur  med Mist i nysnön och sen bara ta det lite lugnt hemma. Sen fick jag äntligen tag på Boppis och bestämde täff med henne. Innan jag åkte för att hämta henne var jag dock in på arbetsförmedlingen och skrev in mej igen och där tyckte dom att jag sökte på bra.
Efter lite strul med att hitta till Boppis så hittade jag henne i en snödriva med hennes lila söta valp Edwin, så fruktansvärt go liten kille. =) Sen inspekterade jag hennes lägenhet lite, den var riktigt mysig och fin, och till slut hamnade vi på Ikea där vi strövade omkring ett tag.
När jag kom hem igen så var det nästan dags för Andra avenyn men mamma ville se på Mannen som talar med hundar och jag tycker ju också att det är bra så sorry Janne och Annie att jag svek traditionen , vad ska vi nu prata om.. Tu att vi har Hem till gården kvar i alla fall..  Haha!! ;)

Ringde även och pratade om arbetsintervjun så ska dit imorn.. Så ni får önska mej lycka till. =P

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Lycka till! :)

2008-03-04 @ 02:02:20
URL: http://matsdotter.blogg.se
Postat av: Cicci

hahah du måste verkligen bryta din tv vanor...

2008-03-06 @ 11:53:40
URL: http://ciccislampa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0