Långfredag

Idag har det varit en ganska lugn dag och Stockholmarna, min faster och hennes familj, har kommit till Tynderö så nu väntas ett trevligt påskfirande med dem.
Mina brorsor har också dykt upp idag för att fira mej lite så har fått presentkort på massage och, äntligen, en sackosäck!! Så har avnjutit kvällen i den och den är så skön.. =)
Under dagen har det även kommit upp lite saker så nästa vecka ska jag och mamma åka neröver i landet och kolla på lite hästar och imorgon ska jag och kolla på en Audi80 och om inte den duger ska brorsan passa på att kolla på en annan på tisdag.. Så nu verkar det som om livet inte kommer att vara arbets-, bil- och hästlöst så länge till.. =D Bara att hoppas på det bästa nu.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0