Hoppning på Fighter!!

Körde den vanliga morgonrutinen och sen drog jag och Mist in till THF för att se lite dressyrtävlingar och sen hoppa Fighter. Såg bara de privata ekipagen och dom var ritigt duktiga, kommer många unga talanger från Timrå nu tro ja minnsan. :P
Efter att tävlingarna var slut satte vi upp lite hinder och sen hoppade jag och Fighter runt lite på dem och det kändes så fruktansvärt bra och roligt, han är helt otrolig den där lilla ponnyn.. Hade tre hinder som vi körde lite korta banor på och höjde i och för sig bara upp till 85 men han hoppade hur fint som helst och det fanns inte det minsta av tvekan i honom och man ska ju sluta när det går som bäst, även om det är riktigt svårt att göra! Ska dock börja rida och tävla honom mera nu när jag är hemma igen och ser verkligen fram emot att få göra det. =) Längtar tills påsktävlingarna!! =D

Nu på kvällen har jag och Mist tagit en promenad ut till Stina och suttit och snackat med henne i några timmar och vi pratade en hel del om längre resor och börja känna mej riktigt taggad för att köra lite "back packing" framåt nästa vår eller så innan man får för mycket åtagande i livet.. Inte helt fel att ha en öppen framtid ändå.. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0