Halkigt ute!!

Vaknade alldeles för tidigt för att skjutsa mamma och Lundgrens till stan och sen åkte jag och Mist till veterinären och vaccinerade henne och det var till och med en man som började prata om hur lugn min lilla vovve var. =)
Sen gick vi ut på en långpromis över isen och det var så soligt och mysigt även om det blåste lite väl mycket på hemgången.
På eftermiddagen drog jag in till Timrå och red Fighter och man kan väl säga att vi haft bättr dagar tillsammans men blir nog bra bara vi jobbar ihop oss lite igen och börjar hoppa. ;)
Middagen som var tänk här ute på Tynderö med mej, Frida och vovvarna blev inne i stan istället på Donken tillsammans med Sara. Efter det så åkte vi hem till Sara och jag fick äntligen se hennes nya, fina lägenhet. =) Den var riktigt mysig och fin med en jätte härlig utsikt, perfekt som förfestställe dessutom.. ;)
På vägen hem från stan så hade tre bilar åkt i diket här ute på Tynderö inom en kort sträcka så det är tydligen Väldigt halt ute.. Som tur är verkade det inte vara någon som skadat sig även om två av avåkningarna såg lite otäcka ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0