haha ett försök till att vara tillbaka i Skönviksbacken

Hade ännu en mysig morgon och stack ut och sprang en sväng innan jag startade dagen ordentligt med att åka in till stan för att hälsa på Sara på Synoptik. Satt med henne när hon åt ett tag först och sen gick vi upp och testade en massa solglasögon.. Nackdelen är bara att det är så många som är så stora så att jag bara ser ut som en liten fluga i dem =P Dock så hittade jag ett par så snart kommar jag vandra omkring i solen med dem förhoppningsvis ;)

På kvällen var det tänkt att bli en helkväll i backen men när vi(jag, cicci och frida) kom dit kring åtta och det var en jättelång kö och bara en lift som funkade så efter lite mer än en timme så hade vi bara hunnit med typ två åk.. :PSå vi gjorde ett litet byte med liftkorten och drog hem.. Så så spännande blev min fredagskväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0