Det nya livet

Nu har det gått lång tid utan uppdatering så här kommer en kort översikt av vad som hänt.

  • Varit tillbaka på gården och jobbat
  • Underbara skiweek, ojoj vad bra vi hade det =)
  • Tillbaka ännu en gång till Nydal och det blev en massa strul
  • Jag och Janne sa upp oss
  • En sista tokig fest för oss som resulterade i lite, hrmm, "roliga" filmer och telefonsamtal
  • Janne slutade och borrade hål i det bråkigaste knäet
  • Valde att inte ta med Sigge hem så han åkte till Småland
  • Janne köpte Madonna
  • Jag jobbade min sista dag i fredags
  • Åkte hem igår
  • Startar det nya livet

Så då börjar jag med det nya livet idag... Tanken är att jag ska börja träna lite ordentligt, hitta ett jobb, köpa en unghäst, tatuera mej och köra med lite nya prioriteringar.. ;)

Första dagen började bra i alla fall. Jag har varit ute och sprungit, ringt på en fyraårig skäck så jag ska få bilder på den och förmodligen åka och kolla på den sen och sen har jag även ringt till Lådan och hört om jobb inom brandsaneringsbranschen och han skulle höra av sej när det kommer in något.. Och imorgon ska jag ringa och boka in en anställningsintervju dessutom.. 
So far so good så att säga =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0