Arbetsintervju

Klev upp i morse, duschade och gjorde mej respektabel för att sedan åka in till staden för att gå på arbetsintervju hos Kontorsfixarna för en tjänst hos Eniro.. =P
Först var det bara lite vanligt snack och uppvisande av betygen och sådana saker, men sen kom det stora testet.. Dels så innehöll det en stavningsdel där man hörde engelska och svenska ord som man skulle stava och där blev det några slarvfel, men sen var det även en del med geografi- och samhällskunskapsfrågor och som de flesta vet som känner mej så är ju det inte iktigt min starkaste sida så att säga.. =P Men otroligt nog gick det riktigt bra där så blev lite stolt. :)
Jag klarade mej i alla fall så pass bra att jag fick gå vidare till nästa prov som var ett personlighetstest som jag fyllde i över internet när jag kom hem och det var det förjävligaste test någonsin där man skulle markera vilket av fyra alternativ som var minst/mest likt mej.. Riktigt svårt att bestämma sig.. Så nu är det bara att vänta och se..

Sen har jag även varit duktig och varit ute och sprungit i mörkret och halkan och som tur var klarade jag mej från att halka även om det var nära ibland.. :P

Kommentarer
Postat av: Cicci

ojoj :D när får du veta om du får jobbet då?

2008-03-06 @ 11:52:37
URL: http://ciccislampa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0