Midsommarhelgen

Midsommarafton började med en sväng till Ubbe för att mysa lite bara och sen skjutsade jag in föräldrarna till stan så de kunde påbörja sin resa till Kroatien för att segla.
Sen bar det av till Hembygdsgården med Cicci för firandet där innan det var dags att bege sig till Lundgrens för att starta festandet med alla vänner. =) Och vilken kväll det blev.. Alla barndomskamrater och större delen av gamla klassen kom plus en massa övrigt trevligt folk så det hade inte kunnat varit så mycket bättre och hela kvälen avslutades med en båttur som nästan helt satte pricken över i:et.. ;)

Midsommardagen hade jag tänkt börja med en riktigt lång och skön sovmorgon men min granne började med en röjsåg eller dylikt vid nio så blev lite små less men som tur var kunde jag somna om efter ett tag. Sen var det bara att bege sig till Lundgrens för att städa upp efter allt festande och det gick lättare att riva alla tält än att sätta upp dem så det var skönt och sen för att vi hade varit så duktiga tog vi och avnjöt lite lunch på Holmö brygga.
På kvällen åkte jag iväg och jobbade fast det var så fruktansvärt lite folk som ringde och axeln gjorde riktigt ont så gav upp och åkte hem efter några timmar och svängde in till Holmö innan de stängde och där var det riktigt röjj med en massa folk. Riktigt härligt att vara där en liten stund iaf och sen allt som brukar hända efteråt.. ;)

Nu är sommaren igång på riktigt och livet skulle inte kunna vara så mycket bättre =D (om man frånser den lilla axeln som bara blir värre...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0