Mysig tisdag..

Jobb som vanligt men det gick faktiskt riktigt bra idag.. Sen hem och busade med vovvarna och kastade saker till dem och Mist var på hugget och försökte ta allt först så stackars Binx fick vänta tills hon testat att hämta allt innan han fick apportera. =P
Sen cyklade jag iväg till Ubbe och red iväg ut i naturen och han skötte sig exemplariskt! Vi mötte bilar, cyklar och springande människor och han var helcool, det enda som han reagerade på var en vägbula som hade vita streck på sig och sen att han slog huvudet i min fot när han skulle hugga efter en fluga. :P
Han är ju så duktig och fin och egentligen helt perfekt för mej.. Så planen att rida in honom och sälja honom vidare tror jag inte så mycket på längre för han betyder redan så mycket för mej och blir glad varje gång jag myser med honom så varför tappa ett stort glädjeämne i livet för att spara pengar(?) eller något..  Men måste hur som helst börja planera lite om hans framtid snart och se till att någon verkligen vill rida honom i alla fall när jag blir opererad.. Någon som känner sig manad? ;)

Nu på kvällen har jag varit hos Lina H och sett på film.. Vi såg Förtrollad som var så mysig och härlig tyckte jag, fast det höl inte Frida med om utan hon tyckte den var fjantig.. Det brukar väl alltid vara svårt att blanda "verklighet" och tecknat så en del saker blev lite tokiga men helt underbar film ändå tycker jag. Nästan lite Heartbreaker feeling över den kanske så Cicci du vet vad som gäller sen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0