Fredag på Holmö..

Delat pass idag och hade tagit på mej lite extra timmar så blev en hel del jobb... Men på dom lediga timmarna gick jag med Cicci på stan och kollade lite, bland annat på volleyboll killarna som jag hade lite tankar om att det skulle vara en viss kroppstyp ändå men så var det dock inte.. Men då kom Cicci fram till att det är ju egentligen surfkillarna vi vill ha, muskulösa, solbrända och med det blekta håret av allt saltvatten.. Mums.. ;) Passade även på att åka till kusinen Stefan och hans familj och det var så härligt att se dem och framförallt det lilla barnet Gustav hade blivit så stor och var så sööt. =) Dom berättade även att dom ska flytta till Montreal i ett år snart för att jobba och jag var så välkommen.. Så Kanada, here I come soon!! Tänk er bara att åka snowboard där och spana efter kanadensare.. ;)

Kvällen efter jobet har fördrivits på Holmö lyssnandes till trubaduren Ubbe tillsammans med Lina H och det var mysigt men alldeles för lite drag och för hög medelålder, till och med mycket högre än i vanliga fall, och för mycket mygg... Men trubaduren var sådär mysig och bra att lyssna på och det var ändå en härlig kväll vädermässigt även om det inte kändes som riktig sommar..
Dock så blev det som det alltid blir det äldre människor som dricker för mycket och blir alldeles för taggade på varandra så fick se lite skräckupplevelser men förhoppningsvis får vi inga psykiska men efter det.. =P

Skulle vilja ha en egen mysig trubadur som kunde sjönga och spela medan jag fick ligga och bara njuta av det och drömma sig iväg...

Känns som om jag börja fundera alldeles för mycket på hur jag vill att framtiden ska se ut och blir lite galen över det men måste försöka  inse att jag inte kan planera den så mycket än.. Tar lite tid innan sakerna jag måste inse sjunker in men till slut så brukar det lyckas.. Men väntar med spänning på att få lite datum bestämda så man kan få lite struktur på livet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0