Första turen med båten

Jobbade idag och på lunchen kollade jag ut och såg att det var fint väder ute så bestämde med Frida att vi skulle ta ut båten en sväng så jag satt och längtade efter det i fyra timmar innan jag äntligen fick åka hem.. Då joinade även Lina oss och vi drog ut en sväng på havet och det var helt underbart, första turen i min båt för året så det känns ju extra roligt.. Vi styrde rakt ut i havet gasade på och hoppade på vågorna innan vi slog av motor och la oss och bara flöt och snackade en massa.. Hur mysigt som helst. =D Har bara åkt båt typ 3 gånger tidigare i år och bara med Frida som det blivit ut på havet med så det behövdes verkligen..
Sen plockade vi upp Fridas syrra Linnea och drog till Lina och mös på med lite film.. Bring it on again tro jag att den hette, lite väl förutsägbar men med vissa gulliga stunder.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0