Bio, shopping och myspys

Igår jobbade jag bara på som vanligt och sen skulle jag hem och rida men Frida ringde och sa att vi skulle på bio så då var det bara till att ställa upp.. ;)
Så jag cicci frida lina och lina gick på Sex and the city (?) och den var bra rakt igenom med många härliga skratt och några härliga suckar (mest från mej dock =P).. Dock så var den lite fysiskt påfrestande att se med alla relationer som det i alla fall hände något med.. haha härligt liv.. ni som känner mej vet nog vad jag syftar på.. =P Sen gick jag Lina och Frida en sväng på stan och kände Gatufestkänslan komma krypande.. =)

Idag har jag varit ledig och vart på Birsta och shoppat lite skor och träffade Cicci och fick henne att shoppa en massa med. :)
Sen åkte jag iväg och red på Ubbe och han var så duktig så och vi tog en för oss ganska lång skrittur och mötte både en fyrhjuling och en bil och han höll sig cool hela tiden så riktigt stolt över honom.=) Sen såg vi att hagen var riven längst ner och när vi gick dit såg vi älghår på en stolpe så dom små hästarna hade fått sällskap av troligtvis flera älgar som brakat rakt igenom tråden.. =P
Sen var det bara till att cykla hem för då fick jag finbesök.. Lina och hennes lilla vovve Enzo hade kommit plus att Wilma var här så alla tre vovvar fick hälsa på varandra men tråkigt nog var inte Mist nå leksugen men Wilma och Enzo rejsade runt för fullt och såg så lyckliga ut. Efter ett tag kom även Frida och Wilma åkte hem så då blev det bara en massa snack så det blev slutet på en härlig dag.. =)

Imorgon ska jag till röntgen och till läkaren så ni får hålla tummarna för mej.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0