tokeri

Nu när man äntligen är ute och rör sig lite mer i världen så är det så mycket som dyker upp, och då blir det så lätt att tankar och känslor koms ihåg igen. Att ge upp eller sluta är inte min starka sida men ibland måste jag lära mej att inte vara så envis och bara låta vissa chanser passera. Sen att fortsätta försöka bara för att jag "vet" att jag kan få det jag vill, eller som jag egentligen inte vill ha men vill visa för mig själv att jag kan få det.
Nu blev det rörigt men vissa gör mej lite extra rörig så därför ska jag försöka vara ordentlig och passa mej från att falla dit igen för samma men det är så lätt, krävs bara lite och sen är tankarna är tillbaka även om vettet är kvar.. 

Sen för att säga lite positivt om den egenskapen så är det tack vare allt tålamod och att jag inte ger upp som jag kan ha min lilla Bubbas och som gör att vi passar så bra ihop. Det och att vi båda är lite tokiga och väldigt speciella.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0