Maggie

Det är verkligen hårt dagarna när man ska kliva upp tidigt efter alla dessa veckor av att inte ens ha ställt någon väckarklocka alls.. Men tog mej upp och iväg till sjukgymnasten och hon tyckte jag hade fått ganska mycket rörlighet, en rörelse var nästan godkänd för normal rörlighet fast då var den andra armen lite över rörlig istället. Det gick bra i alla fall och ska till och med börja träna med lite svaga gummiband.. ;)
Efter sjukhuset var jag till jobbet och hälsade på och testade lite med en dator och kom ihåg en hel del men inte alls hur man loggar ut... fixade också lite försäkringskassepapper påskrivna och fick lite tid tillagt för övningar så jag inte misslyckas på en gång. Lite roligt där var att flera undrade vart jag hade tagit vägen.
Passade även på att rida Fighter lite idag igen och det gick mycket bättre den här gången så nu är det dags att komma igång ordentligt med det. =)

Har även bokat klipptid nu för senare i veckan så snart kommer jag att vara betydligt mycket korthårigare än jag varit på många år.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0