Slut på sjukskrivningen och resan avbokad

Ja, igår var sista dagen på sjukskrivningen så idag räknas man åter som arbetskraft fastän första riktiga arbetsdagen blir på onsdag...

Idag har jag, Mist, Frida och "lilla" Wilma varit ute i snön och vandrat ute på Åstön och det var riktigt trevligt och vovvarna leker bara bättre och bättre med varandra. =)
Sen blev det lite hårdjobb för Ubbe och han var svag i sin vänster sida och hade till och med en liten rörelsestörning men nu har han äntligen bygt på sig och galopperade på fint även i vänstervarvet idag och jag blev så stolt.. : )

I fredags satt jag en halvtimme och försökte få tag på resebolaget men misslyckades så testade imorse och då kunde jag avboka min utlandsresa så snart ska jag få tillbaka dom pengarna och då kan jag börja boka resan till Kanada istället så det händer något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0