Ojoj vilken kväll

Juldagens party började underbart med lite snabb förfest med middag hos Lina med några för att sen förflytta sig till Sara inne i stan där hela gänget anslöt oss för en längre förfest och vi hade riktigt roligt, som på alla våra förfester. Väl på Stadshuset var det tokmycket folk, nästan för mycket för min smak och axel, men vi samlades vid drinkbordet och drack lite champagne men sen delade allihopa på sig och jag hamnade med ett annat gäng i nån timme och när jag väl hittade tillbaka mina så hade de flesta försvunnit hem varav två på grund av lite överförfriskning. ;) Men vi som var kvar  höll igång på dansgolvet ett bra tag tills jag drog mej från krogen ett tag innan allt stängde till en annan destination. Så för att sammanfatta kvällen så började den och slutade helt underbart med alla gamla vänner och så som saknas så mycket. =)

Min outfit för kvällen


Erik, the Man for the night! Lyckades med något jag trodde var helt omöjligt i vår lilla stad. Grattis!!
Synd bara att alla inte har lika påhejande kompisar bara..  ;)





Nästan hela gänget




Idag började dagen på ett härligt sätt och jag fick skjuts av Erik till stallet och fick höra en massa roliga händelser som hänt efter att jag gått. Sen skulle jag vissa Bubbas för Erik men då såg jag en massa blod på Ubbes ben så var bara att ta in och kolla upp, så nu har han lyckats fått ett rejält broddhål rakt in i benet och skurit upp en lång rand precis vid hovranden så han fick lite blått bandage så hoppas på att det läker snabbt och utan infektioner också att han inte lyckas med något mer innan jag får på honom lite mer skydd i form av boots.. Söt men hopplös min lilla älskling.. ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

eriks tröja ver så fin :D

2008-12-28 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0