Maggie

Hela helgen har det varit en massa jobb och har blivit förkyld så nu behövs det lite vila kommande dagar så jag blir frisk snabbt.

Nu på kvällen har jag äntligen hunnit ut en sväng med vovven, vilket var några dagar sen sist, och det var så mycigt i mörkret och stjärnorna. Sen har Frida varit här och lånat vattentäta fickor för resan och vi har snackat lite skit innan hon nyss åkte hem och vi inte kommer att ses på tre månader. Så nu blir jag ensam och övergiven ute på Tynderö, så det är bara att hoppas på att jag hittar en lägenhet snabbt så jag hamnar i närheten av några kompisar.  Sen efter nyår åker alla hemvändare tillbaka till sina städer så då kommer det att bli ganska tomt igen men som tur är finns ju en del roliga kvar. =)
Men det kommer saknas någon att ta ut Mist med så både hon och jag får sällskap så får söka efter lite fler lekkamrater framöver.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0