Korthårig :O

Eller mindre långhårig i alla fall.. Blev lite längre än till axlarna och snelugg igen vid dagens klippning och det känns riktigt bra och personligen tycker jag att det ser bra ut med också. Roligt att se lite annorlunda ut.. =P Dock så ser jag mycket mörkhårigare ut också eftersom att det mesta av det solblekta blev bortklippt men sommaren kommer ju tillbaka förr eller senare och tills dess kommer jag nog vara nöjd med att vara lite mörkblondin istället.

        

Har även rridit Fighter idag igen och det kändes riktigt bra! Så snart ska jag ta tag i min lilla odåga också även om jag känner mej lite smårädd för risken att åka av och förstöra axeln är väldigt stor på min lillla Bubbas.. Men förr eller senare ska det väl testas..

Men för att avsluta dagens inlägg så slänger jag in lite bilder från julstöket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0