Julpärlorna!!

Kvällen har tillbringats på folkan i Söråker med julbord och en massa musikunderhållning. Maten fanns i överflöd och var god men ännu godare var efterätten som var lite åt kladdkake hållet som var riktigt mumsig. Underhållningen var det Stefan & Martin med gäster som stod för det och alla var så duktiga och allt var helt underbart.
Men när man lyssnar på Martin och Stefan så längtar jag så till sommaren och trubadurkvällarna så man bara kan sitta och njuta av livet.. =)

Under dagen har jag och vovven varit ute på årets första sparktur och det är perfekt sparkföre ute och vi passade på att hälsa på Binx och Mist var olydig och sprang till Tore och eftersom att jag ser till att disciplinera min vovve ordentligt när hon inte gör som jag säger så fick hon gå in och äta lite hot dogs...



Var även till Ubbe så han fick leka lite i snön...


Och sen en bild från gårdagens tur...


Igår red jag även Fighter på en lektion och det är tragiskt hur dålig jag är i min vänstersida nu och det är illa att jag inte förstått det ännu. Förnekelse fungerar inte så bra när man ändå måste använda armen och märker att det inte är som man vill gång på gång. Så idag har jag riktigt ont i axeln men hoppas på att det ska gå över snart och att jag kanske blivit lite klokare så det blir lite lugnare ett tag till. Men jag är lite tvivlande till att jag kommer känna mej ganska bra när det gått tre månader, vilket är i mitten av januari. Men det är väl bara att jobba på och hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0