Tillbaka på THF & julstök

Klev upp och åkte iväg till Timrå hästsportförening utan Erik för han var tvungen att stanna hemma och julstäda.. När jag kom dit var julklappahoppningen i full gång och det var så roligt att se alla människor och hästar där igen och se vad som hänt sen sist man var där.. Det har tillkommit en hel del nya hästar som verkar passa in och några nya människor som börjat vara med på tävlingarna, men annars såg det mesta ut precis som vanligt. Träffade även en familj vars lilla c-ponny jag red förut så ska få hoppa honom nu under mellandagarna. =D Efter ett tag kom även Erik dit så fick trots allt träffa honom lite med så det var riktigt trevligt.
När tävlingen var slut åkte jag in till stan och fikade med Sasha och jag har inte träffat honom på väldigt länge så det var också riktigt trevligt..
Nu har jag nyss klätt vår lilla julgran och paketen har börjat läggas där under och vovven som inte fick något bad igår fick det idag istället så nu är hon riktigt ren, fluffig och julfin... =) och snart ska Lina komma hit så vi kan snacka på lite och invänta Frida så det blir ännu trevligare.. =Pimage8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0