Operation igen....

Ja bloggenergin har varit lite svikande men ska försöka lägga upp lite bilder från Slovakia i helgen.. Så låter jag bilderna tala.. ;)

Sen lyckades jag dra sönder min axel ännu mer, förmodligen både på dansgolvet och i sömnen.. Så idag var det besök hos Farbror Doktor och förut trodde dom ju att jag hade lyckats ha sönder ståltråden och nu visade bilderna på att nyckelbenet är väldigt löst igen för ledbandet som ska hålla benet på plats har blivit helt uttänjt. Så nu blir det en ny väntan på operation men förhoppningsvis blir det i juli bara det inte komma in några akutfall... Men den här gången blir det en platta som ska sätas fast så förhoppningsvis ska den överleva och göra underverk.


Kommentarer
Postat av: cicci

vad drygt!!! fel av din axel att bara läka ihop då!

2009-05-23 @ 15:28:57
Postat av: Lina

håller med cicci, stackare...hoppasde gårfort...fina bilder som du la upp:) snart e ja hemma :) 11dagar sen e ja hemma

2009-05-26 @ 14:03:12
URL: http://misstyndero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0