Ojoj 7-0 =)

OjOjOj vilken vinst!!!
Skyndade från jobbet hem till Cicci och hann se större delen av sista perioden av matchen som Hv avslutade med 7-0!!! Ren utklassning och det värmde så mycket!! =)
Fast oturligt nog spelar inte målskillnaden någon roll i slutspelet men nu står det 1-1 i alla fall i matcher inför morgondagens match i Timrå men sen väntar två hemma matcher för Hv så då ska dom ha stor fördel där.

Efter matchen var klar så påbörjades firandet och drickandet för mej och Cicci och först gjorde hon en jätte fin drink med mixade jordgubbar med mera men den smakade riktigt illa rent ut sagt och ingen höjdar konsistens för mej. Men jag hittade en väldigt bra drinkblandning bestående av Bacardi Razz utspätt med Vodka lime och sen lite sprite.. Mums.. Så det drog på ganska ordentligt där och sen kom även Boppis gumman med två kompisar så vi snackade på och hade riktigt trevligt. Men jag har kommit på att jag blir ganska odräglig när jag blir full, vilket jag inte förstått förut, men dom andra verkade inte tycka att det gjorde något. Sen var det egentligen planerat för utgång men återigen dröjde det alldeles för länge innan vi ens började närma oss utgång ( i mina mått mätt) så jag tappade tålamodet att vänta så jag körde en favorit i repris och hittade annat äventyr. Så det var en rolig kväll och när det var dags för sömnen att komma så slocknade jag på stört vilket jag nästan aldrig brukar göra och sov som klubbad till morgonen. Sen hade jag tur att jag var inte så jätte bakis utan det var ganska drägligt ändå speciellt så länge man är någorlunda sysselsatt, det värsta för mej dagen efter är att bara ligga stilla då känner man sig jämt värre än vad man egentligen är.

Lite senare när dagen blivit em så var det dags att vandra till jobbet och då kände jag mej ganska pigg och glad och jobbet flöt på och det var lite lungt och skönt men många textisar, som de flesta söndagskvällarna, så det är bästa tiden att jobba egentligen.

På vägen hem så var E4 värdelös att köra på med en massa snöslask/modd bara så alla bilister körde långsamt och det blev köer efter långtradarna och en hästfinka. Men så fort jag svängde av motorvägen och ut på Söråkers/Tynderövägen så blev underlaget jätte bra med en riktig vinterväg med bra grepp så tacka vet jag vägar utan en massa salt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0