Vårkänslorna gör mej galen

Nu är våren nästan här på riktigt och jag blir fylld av vårkänslor som gör mej så sjukt rastlös. Fastän att jag har fullt upp egentligen så vill jag ändå göra mer och kan inte slappna av och så mycket framtidsdrömmar och tankar som måste hända NU och det går ju inte. Men får väl försöka se till att göra nå vettigt av det och kanske börja med ena kvällspromenader, för kvällarna är absolut värst, eller ut och springa. Springningen vore helt klart det bästa med tanke på att träningen inte gick som tänkt men förhoppningsvis blir det bättre när vi kommit in till stan.
Eller i alla fall måste jag se till att vara lite vettig. ;)

Tävlingen idag var riktigt lång. Kom dit åtta i morse och det var inte slut förrän vid 18. Men det hanns med mycket under dagen  och bland annat så gjorde jag och Fighter som sagt två starter. Den första klassen gick hur bra som helst! Han var seg på framhoppningen men tände till ordentligt inne på banan och tvekade inte en sekund under hela rundan och det kändes helt underbart och det belönades med en fin rosett på prisutdelningen. Den andra klassen hoppade han jätte bra men det blev konstigt språng på 3an så han fick länge på sej ordentligt och vi hamnade lite i orytm men tog oss över 4an och 5an jätte bra men sen kom det en för lång sträcka till 6an så jag fick inte ihop honom så då blev det en nitning och jag flög fram lite fint och lyckades på något sätt sätta mej grensle över frambommarna i oxern där och rev inte en bom och underligt nog fick jag bort farten så jag landade väldigt mjuk och fint och det kändes inte ens mellan benen. Så var nog den enda som skattade idag efter en avramling.. Fick även höra av flera andra att det var den snyggaste avfallningen på hela dagen så det är ju alltid något speciellt med tanke på hur många det var idag... ;)

Nu på kvällen har några av oss tjejer varit inne i stan och ätit middag och firat mej lite och det var riktigt mysigt och gott men det saknades en hel del folk som snart är hemma igen, om så bara för ett litet tag för vissa denna gång. =)

Kommentarer
Postat av: Lina

tack för komentaren om bilderna :) får fira dig då ja kommer hem :) som e om 2 månader och 19-20 dager :P haha kramar

2009-03-22 @ 01:08:44
URL: http://misstyndero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0