Maggie

Igår när jag vaknade var jag riktigt ledbruten speciellt gjorde det ont i nacken så det strålade upp i huvudet så trodde nästan jag åkt på hjärnskakning så när väckaren ringde vid tio kände jag mej inte redo för att kliva upp men lyckades med det och fick i mej lite frukost och sen mjukade jag upp kroppen med en kort tur med vovvarna så dom fick leka av sig lite. Sen blev jag soffliggandes ett bra tag innan jag bestämde mej för att jag måste göra något vettigt med hästen eftersom att han skulle stå hela helgen. Så tänkte egentligen bara longera för att undvika chansen för fler skador men det passade sig så bra att rida så det blev en tur i skogen som gick smärtfritt. Men när vi kom tillbaka till stallplanen möte vi traktorn som bara körde förbi oss så bubbas fick lite panik och körde små bockar men jag fick honom under kontroll snabbt som tur var så det kändes riktigt bra att sitta kvar hela turen. =)

Sen blev det jobb hela kvällen och det var ganska lugnt opch skönt här så det flöt på bra.

Imorse blev det en snabbtur till stallet bara innan det var dags för jobb igen.. Men som tur är så känns kroppen mycket bättre idag så har nog hittat rätt knep för att bli lite mjukare i alla fall och huvudet är som vanligt igen.

Nu är det rast och jag sitter och kollar på hockeyligan på liveresultaten i matchen mellan Hv-Timrå och hittills leder Hv med 1-0 så än så länge ser det ljust ut för att kunna fira ikväll när det blir utgång. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0