Maggie

Idag var jag in till banken och har skrivit på en massa papper och fixat för lägenheten så senast måndag är den min. =)

Sen åkte jag till sjukhuset för att hälsa på en bekant som fått akut diskbråck och ska opereras imorgon, så hoppas på att allting går som det ska så hon blir bra snart.

Efter det skyndade jag hem för att hinna ta ut både vovvarna, Binx åkte hem i söndags men ville tillbaka och leka mera, och vi drog ut på lägderna så dom for och flände runt. Men när Binx springer iväg på sina sökturer och kommer för långt bort blir Mist så olycklig så hon bara stannar och tittar först på mej och sen mot Binx och ser helt vilse ut och kommer travandes till mej för att sedan nästan attackera Binx när han kommer tillbaka som för att skälla ut honom för att han lämnade henne, riktigt sött det där paret. :)

Såklart blev det även en tur till stallet och ut på en skogstur där för att försöka få ur Ubbe lite energi. Efter en massa springande runt på alla stigar och vägar så var det något som hände, plötsligt verkade han bara falla ner och jobba ordentligt och fatta precis vad jag bad av honom, han gick i ganska stadig form för sörsta gången! Han är så underbar min lilla Bubbas och det känns så speciellt när man får vara med om alla "första gången" saker med honom. Det var inte så jätte lång bit men alla bäckar små.. som man säger. =)

Kommentarer
Postat av: Lina

åhh vad kul för dig :) roligt att de går framåt med han :) ska bli kul och se han i sommar :) skönt att du får lägenheten på måndag :)kram

2009-03-11 @ 18:28:14
URL: http://misstyndero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0