Hv

Ännu en tidig morgon men det var den sista den här veckan så resten av veckan börjar jag tidigast 11 så det är mer lagom. Men har en stor fundering på jobbet och det är inför semestern, när ska jag ansöka om att få sommarsemester och hur många veckor och om det ska vara delat eller ihopsatt.. Men blir nog två veckor antingen före eller efter Stockholmsresan med tjejerna men lite beslutsångest där!

Med vovvarna blev det en riktig snötur idag då vi klättrade ut i snön på åkrarna och jag kastade pinne till Mist och lät Binx söka efter något att jaga så dom sprang som små tokar i djupsnön och blev ganska lugna av det.

På hockeyfronten så blev det Hv:s lott att möta Timrå i kvartsfinalen så det betyder att jag får chans att se dom några fler gånger i år här uppe så det ska bli roligt och jag hoppas verkligen att Hv vinner även i år och att jag hittar någon som vill gå på matcherna med mej. Så första matchen blir på torsdag och jag lyckades byta bort passet som skulle vara smatidigt som matchen så på ett eller annat sätt ska jag se den. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0