Nu är lägenheten äntligen min!

Klockan ringde tidigt idag med så att jag hann till stallet och kunde hoppa Fighter och rida Ubbe på förmiddagen. Hoppningen gick jätte bra så nu är vi laddade inför Lb debuten. :) Ubbe var också duktig idag men hans sår i mungipan gick upp lite idag så han ska få vila några fler dagar så det inte ser ut som om jag drar sönder honom. :P

Sen var det bara att stressa hem och samla ihop nästan hela familjen för allihopa vilje följa med in till stan och vara med och besikta lägenheten. Även dom tyckte om lägenheten men hittade en massa saker som måste göras så det blev en tur till Bauhaus direkt efter jag fått nycklarna så vi köpte in lite spakel och saker inför målningen. För nu dög varken färgen i hallen, stora rummet eller i köket eller i takena där för dom som är lite petigare, det vill säga mamma, pappa och Elena. Sen hittade Elena en massa färgförslag till väggarna så det kommer att gå i blåanyanser i alla rum så det kommer att bli mycket bättre och snyggare efteråt men det kommer ta lite längre tid innan jag kan flytta in, men det är det värt. =) 

Så imorgon börjar fixandet där men den avgörande matchen är klockan sju så måste se till att hinna se den med.Håller tummarna och hoppas på Hv seger!!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0