Jobb jobb jobb

Nu är det fullt upp med jobb, häst och hund och försöka följa hockeyn så händer nog inget annat alls för tillfället...

Var på stallet idag och skulle rida min lilla Bubbas men då har han lyckats få ett litet sår och fått en lösflik precis i mungipan där bettet ska ligga så han var inte ridbar idag, han börja även bli lite förkyld den lilla pojken så kanske får åka dit med lite morötter imorgon och ett extra mysigt täcke så han blir frisk snart. :)
Men rida ville jag så då fick Fighter jobba istället men var så osmart att jag red barbacka och jag kan lova att det inte är skönt under den värsta hårfällningsperioden... Håren sticker in i byxorna och irriterar och gör så det klias på all kontaktyta. Men kanska lär mej något till en annan gång, men skulle inte tro det.. Det är så mysigt att rida utan sadel ändå  speciellt när dom fortfarande är lurviga.

Hockeyn har jag suttit och följt på jobbet via en liten ruta där det bara är text för vad som händer men det är bättre än ingenting för då får jag vara med lite granna i alla fall. Men igår så gick det återigen till förlängning och återigen satte Timrå första målet i den så dom vann.
Men i dagens match gick det mycket bättre då Hv vann med 3-1 så då blev jag väldigt glad där framför datorn men nu står det 3-2 i matcher till Timrå så Hv måste vinna två matcher i rad för att kunna gå vidare, varav den första går här hemma i Timrå. Men det är bara att hoppas på att det går vägen för kapaciteten har dom ännu en gång bevisat att dom har. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0