Första natten i stan!

Igår blev jag egentligen klar med jobbet vid nio för jag hade en kurs sista timmen bara men eftersom att jag varken har möbler, tv eller internet i lägenheten så satt jag kvar och kollade runt lite och pratade med arbetskamraterna som var kvar. Så det var första gången sen jag började där som jag satt kvar längre än jag behövde, helt otroligt! :P
Men när schematiden tog slut GICK jag hem och det var så skönt att vara hemma på någon minut istället för cirka fyrtio minuter senare.  Försökte få igång bredbandet men något ville inte funka och det ar för sent för att ringa "bredbandsakuten" så gav upp och lyssnade på musik bara innan jag la mej på min tunna madrass som dragits dit. Så natten var inte den allra bästa på den madrassen och utan gardiner eller lampor i stora rummet, men det var riktigt skönt att vakna upp bara en timme innan jobbet och sen både kunna ligga och dra mej och sedan ta det lugnt ett tag innan jag återigen gick till jobbet. :)


Efter dagens jobb drog jag tiill Bubbas och tänkte rida men då hade han lyckats trampa lös en sko så den suttit på snedden i morse så stallpersonalen hade dragit av den för att han skulle kunna gå, så nu är han broddlös på ett ben så då kan man inte ut och leka på isen innan han får tillbaka halkskyddet.

Men nu är jag hemma på Tynderö, var tvungen att komma hem och se Greys Anatomy men tyckte att jag kände igen alldeles för mycket av programmet och insåg att jag sett just det avsnittet i Kanada och att det slutar väldigt spännande så efter att ha funderat på fortsättningen i över en månad så kommer det äntligen om bara en vecka!

När det gäller hockeyn så förlorade Hv hemma sist men ikväll så vann dom i 031 med väldigt stor marginal så nu är det 2-2 i matcher så jag hoppas på två raka segrar nu så det blir final snart!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0