Enkelt ska det vara

Nu har jag duschat och ibland tror jag att jag skulle kunna lösa världens problem bara jag fick stå och fundera i dushen. :)

Men har kommit fram till att poängen just nu är att jag vill ha det enkelt, på alla sätt och vis, inga större förändringar  åt det sämre eller missöden som förstår alla planer man försöker bygga upp. Jag är ganska nöjd med hur det flyter på nu och vill att det ska fortsätta relativt smärtfritt ett tag till så all höstens depression och allt efterföljande försvinner.
Jag har slutat funderat så mycket på varför vissa beter sig som dom gör och slutat att falla för ett snabba och intensiva "känslo" infall. Sånt får bara konsekvenser som kräver eftertanke och sådant vill vi slippa. Så nu ska det vara lungt och fridfullt...

Har ganska små krav  och förhoppningar för vad jag vill ska hända nu och det är riktigt skönt..
Vad jag mest vill är:

Få iordning lägenheten lite snabbt och enkelt
Få hem Frida och Mandy
Få röntgen och träffa läkare och förmodligen bli utdömd och hamna på bordet igen snabbt eller få höra att det inte finns något mer att göra (ohja jag håller mej riktigt positiv här)
Klara mej igenom träningen på hästarna utan mer skador än blåmärken, stelhet och tillfälligt ont
Få det att funka bra med Mist i stan

Ganska rimligt tycker jag och hoppas på det bästa....

Men nu är det dags för sömn för det är en tidig dag imorgon, men sista jobbpasset under en helg på 4 veckor!! Så livet ser redan ljusare ut =)

Sen vad jag verkligen hoppas på är att


HV71 vinner imorgon(!) och även på måndag och går vidare och bli
SMmästare igen!!    =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0