Dagen efter på Holmö

Imorse kom pappa och väckte mej vid halv ett och undrade om jag var lite bakis vilket jag inte ens hunit fundera över för jag sovit så hårt och länge. Men hoppade upp då i alla fall och konstaterade att spriten hade nog satt sina spår så det blev lite frukost och sen gick jag och Mist och kollade på markerna och planerade inför hagbygget men sen blev det en tur ner till Holmö där vi som var kvar på Tynderö från gårdagen samlades för att äta lite och snacka en massa.. och jag skulle verkligen inte velat vara någon av dom som satt i vår närhet för skämten och historierna var grova och högljuda men roligt hade vi utan tvekan. 

Nu är det jobb för mej medan dom flesta andra är ute och festar i stan så det känns lite segt att sitta här men en bra undanflykt för att slippa vara bakis en dag till.. :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0