Sikken liten pålle

Ojoj vilken häst man har. Både igår och idag hade han bestämt sig för att dra dit mej tidigt så han vägrade att gå ut till hagen med dom som hade stalljouren så det var bara för mej att åka dit och båda mornarna när jag kom dit så hoppade han nästan på mej och var så glad och mysig och ville så gärna ut.. Tur för honom att han är så söt att man inte kan göra annat än att le åt honom..

Sen har jag kommit på ännu en gång att vissa saker som man drömmer eller tänker på verkligen ska hålla sig till drömmarna eller tankarna och inte bli för sanna för då blir det bara besvär och för mycket funderande. Så önskas kanske mer drömmar och mindre verklighet? ;)

Ne nu är det nattinatt för mej så jag är pigg och glad när jag så lyxigt ska iväg på massage imorgon. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0