Tillbaka blick 2008

Säga vad man vill om tiden som gått men mycket roligt har hunnits med emellan all vardag och otur. Så det som minns med mest glädje:
  • Tiden med Gubben, Sigge, Rocco, Janne och Annie och speciellt vår sista fest ;)
  • Egen bil och jobb
  • Hittade Ubbe och fick in honom i mitt liv
  • Hela midsommarhelgen med festen hos Lundgren, Holmö och allt före och efter
  • Trubadurkvällarna med allt som ingår
  • Stockholmsresan med tjejerna
  • Lb debut med Fighter
  • Operationen, underbart att äntligen fått det gjort
  • Nfmk middagarna
  • Juldagen, vilken höjdarkväll och favorit i repris
  • Och såklart alla underbara stunder med den lilla vovven

Sen är det såklart ännu mer tillfällen och människor som varit riktiga glädjeämnen så hoppas ni vet vilka ni är.
Är inne i ett sådant stadium att jag känner mej tacksam över väldigt mycket och speciellt alla nära kompisar och vissa speciella personer som förgyller livet under längre eller kortare stunder och jag hoppas bara att jag får ha kvar alla. Mycket mer jag skulle kunna gå in på men nöjer mej med att tacka för tiden som varit och hoppas på ännu mer i framtiden. ;) 
 


Kommentarer
Postat av: Annie

Saknar våran tid jag med..=(

2009-01-03 @ 16:23:28
URL: http://amp0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0