Gott nytt år!

Gott nytt år till er alla och hoppas på att kommande år blir ännu bättre och roligare än det förra.


     

Dagen av nyårsaftonen jobbade jag och sen åkte jag hem och åt jag middag med mina och Fridas föräldrar vilket var väldigt trevligt innan jag drog in till Timrå och till Lisa där några av oss i sista minuten hade bestämt oss för att nyårsaftonen skulle firas. Det blev en massa raketer som lyste upp himlen och det var ett bra avslut på året.

Så för att blicka framåt, för min del kommer året att blr bättre bara jag och mina nära och kära håller sig pigga och friska och att inga större planer krossas, men har ändå tänkt på lite nyårslöften för att se till att det det gamla ska lämnas bakom och framtiden ska formas lite extra. Sen är det bara att hoppas att jag håller dem någorlunda... ;)

- Det självklaraste och vanligaste: Börja träna, måste se till att komma lite i form.
- Se till att komma iväg lite mera
- Hitta på lite mer saker
- Ta tillvara av tiden även när jag känner mig stressad över för bristen av tid, det mesta går att lösa om man bara tänker igenom det lite
- Läsa mera
- Lära mej spela gitarr igen

Sen så den 10 januari har det gått tre månader för min axel så då är det dags för mej att sluta med att bara gå och vänta på att tiden ska fördrivas och jag ska börja att ha ett vanligt liv igen där jag gör saker och sluta vara så rädd för att det ska gå sönder så lätt  för nu ska det snart tåla en hel del, även om det fortfarande kommer att ta lång tid att bygga upp styrkan och få bort smärtan.

Så, det blir en hel del nyårslöften som jag ska göra mitt bästa för att hålla för det är ju saker som jag egentligen vill och vad har man för liv om man inte gör det man vill eller i alla fall försöker leva sitt liv till fullo?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0