Vilken resa..

Hemresan i måndags började med att flyget från Montreal var två timmar försenat på grund av att det blåste så mycket i Europa så Heathrow var avstängd ett tag och som följd av det var vi även tvugna att ändra rut lite så resan tog ännu längre tid, tack vare det missade jag och två svenska herrar flyget till Sverige med bara några minuter. Så istället tog vi och åt frukost på resturang och de trevliga herrarna var säljare av sportkläder och bjöd på maten och jag var glad över att att få sällskap i väntan. Fast samtidigt var det kanske tur att jag fick lite tid mellan flygningar för på allt så blev jag dålig och var tvungen att kasta mej in på toa och fick upp det lilla man fått i sej av flygmaten men det gick över snabbt i alla fall. När vi äntligen kom fram till Sverige var det tre timmar senare än tänkt så även tåget var missat men Johan och Joy lyckades få tag på en senare biljett och med det tåget hade jag sån tur att det stannade två gånger på grund av tekniska problem men tillslut var jag framme i Sundsvall och brodern och Mist kom och skjutsade mej till min bil som Elena fått låna och den lät lite konstigt men blev normal bara den blev varm så vi tog oss hem till Tynderö efter nästan ett dygns resande.

Det var riktigt skönt att komma hem men kunde inte somna trots så få timmars sömn på flyget men det tar väl lite tid innan tidsomställningen slagit tillbaka. Men hämtade ner en madrass så jag la mej på golvet nere och då fick även Mist ligga och mysa i sängen så till slut somnade vi båda och sov gott och länge. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0