Så många mil

Nu börjar det bli kväll och vi sitter och väntar med spänning på att snöskotningen ska börja på våran gata men det kan dröja hela natten, sen hoppades vi på att få lite spänning då en bil hade höll på att bli kvar på fel sida och då hade den blivit bort bogserad men den kom lös till slut så nu missar vi den synen...

Det är så skönt att ha kommit iväg och lämna saker hemma, både bra ooch dåliga.
Det är bra ändå att komma ifrån framförallt hästen och hunden och det livet för att inse hur mycket jag tycker om det jag gör och hur mycket jag älskar mina små djur och trivs med människorna som hör till.
Men sen fanns det vissa saker som jag ville lämna hemma och slippa tänka på för ett tag och det har gått väldigt bra ändå med det mesta men som vanligt kommer en av sakerna alltid och börja skava i tankarna förr eller senare, hur jag än gör. Men jag vet samtidigt att det inte går att göra så mycket åt eller rättare sagt att jag egentligen inte vill göra så mycket åt det för det mesta. Även om det bästa vore att släppa det helt och se det som ett härligt minne så är det ändå skönt att hålla det kvar och jag tror även att det stoppar mej lite från att falla för vissa frestelser som egentligen inte är värda att falla för men väldigt lockande ändå.

Men längtar tills jag kommer hem och får träffa min lilla pojke och kunna gosa med honom för enligt rapporter så är han extremt gosig med dom som tar hand om honom nu när jag är borta och han är så underbart mysig i vanliga fall så när han känner sig lite bortglömd av mej blir han ännu mysigare. Sen också att få leka i snön och mysa med Mist men jag vet att hon "klarar" sig bättre utan mej då hon ändå får promenad och mys varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0