Montreal



Gustav, mitt söta lilla kusinbarn med en nalle han fick av mej i doppresent :)



Ebba, busfröet till kusinbarn



Ekorrarna var överallt i massor och helt orädda för människor



Centre Bell och här ser man inte ens alla rader




Min fina Montreal tröja



Kusinerna



Fight!



Ebba, Gustav och jag




På lördagen var vi några tjejer som var på spa ochoch det här var jätte varm bubbelpool som låg ett par våningar upp  med riktigt fin utsikt.



Som sagt så var det jätte varmt i poolen




I söndags var det snowboardåkning och det var pirrigt men roligt att vara på en bräda igen men den här lilla pärlan fick jag dåliga bindningar på två gånger varav den på bilden lossnat helt och kanterna var så slöa att vi fick lämna in våra brädor på slipning i 45 minuter men det fick bli under lunchpausen. Men efter allt fixande på den så var den bra och vi hittade en underbar backe så dagen avslutades riktigt härligt och utan några rejäla vurpor. :)



Jag och Steffe



Ebba och jag uppe på Mont Royal med utsikt över staden




En av dom coola bandvagnarna som skottade trottoarerna

Ja det var väl det mesta av det jag gjorde på andra sidan Atlanten, förutom en massa shopping som jag inte har några bilder på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0