Maggie

Nu är man tillbaka till rutinerna och det är helt underbart att bara jobba 80% passen bara flyter på och tid finns till både hunden och hästen. Sen att det är mycket mer måndag-fredag jobb och färre helger är inte helt fel det heller. :)

Sen har jag har kollat på en lägenhet mitt emot Volvo som verkar lovande men får reda på mer om det i slutet av veckan.

Hade en telefontid med sjukgymnasten idag med och det låter som att det inte går som planerat, ännu en gång. Nyckelbenet sitter nog fast inuti på något sätt men det fäster inte ute i axeln så då följer det inte med i alla rörelser och lever sitt eget liv ibland och går fortfarande att dra i och röra på, inte lika mycket som förut men ett normalt nyckelben sitter ju fast i axeln i alla rörelser. Så jag måste ringa och prata med ortopeden igen men får hoppas på att dom kommer med något positivt.

Som en bra avslutning måste jag säga att min Bubbas var så fruktansvärt duktig idag, inte nog med att han står stiila igen när jag ska hoppa upp utan han börjar också förstå att det kan vara kul att jobba även när man är inne så det var så roligt att känna hur han började ta i. =)

Kommentarer
Postat av: Elena

Du är utmanad, läs min blogg! kram

2009-02-22 @ 19:51:04
URL: http://torsboda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0