Dressyr och snöpulsning

Dressyrtävlingen idag gick helt okey men mina nya stövlar gör mej ganska skänkeldöv så måste ta och rida in dom och öva in den känslan mycket mer innan jag försöker mej på dressyr igen för drivningen blev inte den bästa. Men 60 procent kom vi upp i så med tanke på att det var vår första Lb och kanske första dressyrtävlingen så får man väl vara nöjd. :)

Men när vi kuskat omkring klart med dressyren så hämtade jag Bubbas och tog ut honom i snön och först fick han springa av sej lite i djupsnön och sen hoppade jag upp och vi begav oss ut i skogen. Ute så är han alltid mycket roligare för han blir piggare men mindre fjantig för saker men idag var han lite väl pigg och försökte sticka iväg i galopp på en smal och svängig skogsstig med väldigt djup snö men fick honom på bättre tankar efter ett lite tag i alla fall så han fick hålla sej i trav men han älskar snö så mycket så han blir lyrisk över att få ut och leka i den. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0