Vilken dag...

Hade tänkt att det skulle bli en lugn och fin dag med lite fixande i lägenheten och en massa tid med hästen.. Men som vanligt går det inte som planerat men har fått mycket gjort idag ändå. Började med att städa upp lite här hemma för att sedan åka till bilskroten och där köpte jag, efter en hel del väntande,  en ny luftmängdsmätare så nu ska jag ha alla delar som min lilla bil vill ha. Sen blev det en tur på Ikea och införskaffade lite glas med mera där och sen till Elgiganten och köpte saker till min nya tv så den skulle komma igång och slutligen en sväng till Media Markt där det blev en efterlängtad micro.
Väl hemma igen kom Johan och fixade ihop mina hyllor och fick igång tvn så då blev jag så lycklig. :)
Men när jag packade upp mikron så var det skador på luckan så den var det bara att åka tillbaka med, men som tur var gick det smidigt att byta så åkte därifrån men en hel och fin mikro. :)
Sen blev det så klart en snabbis till stallet där min lilla odåga hade lämnat en fin present till mej.. i vattenkoppen.. inte allt för lätt eller mycigt att få bort men efter var det rent och fint där i alla fall så nu kanske han ser till att hålla det snyggt där. Var även ut och myste lite med honom och kliade honom under hakan och han bara stod och mös och sträckte ut halsen så jag skulle nå ordentligt.

Nu på kvällen var det planerat att NFMK skulle käka middag hos mej vid sex så jag fick skynda mej hem och städ klart lite men sen droppade Lina, Frida och Mandy in och vi åt taco tills vi höll på att spricka och sen satt vi och såg på Frida och Amandas resbilder i cirka 1 ½ timme!! Under den tiden dök även Lisa upp efter att hon trollat klart på jobbet. Så vi hade riktigt trevligt men Malin saknades, hon hade dålig tajming och blev sjuk strax innan, men förhoppningsvis kommer hon imorgon när det är dags för inflyttningsfesten. :)

Så nu ska jag sussa och ladda upp inför en hektisk dag där bilen ska fixas, barnkalas på stallet, hjälpa till med stalljour, hästen ska ridas och lägenheten ska göras klar för festande... Så skulle även behöva några extra timmar.. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

hoppas ni får de super ikväll:) och de har gått bra i stallet :)kram från hyttan

2009-04-04 @ 10:46:32
URL: http://misstyndero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0