Fullt upp

Ojoj, det är lite stressigt med konstiga jobb tider, hund och häst... Skyndade iväg till hästen och mockade i morse och lät Mist springa i Timråskogen ett tag och jaga kottar för att sedan åka hem och gå till jobbet. På lunchrasten skyndade jag hem och tog ut Mist en stund och sen var det bara hem igen och kokade snabbt lite nudlar som jag åt direkt ur kastrullen ståendes vid spisen och kollade på klockan hur många sekunder jag hade kvar att äta på innan mötet på jobbet började. Hann tillbaka precis på minuten och satt och lugnade ner mej lite på mötet för att sedan sitta i trafik igen. Då var det ganska lugnt så kollade på hästannonser och hittade fler pållar jag vill ha!! Fast först vill jag ha en stor gård där jag kan ha alla mina framtida hästar och hundar och en massa pengar så jag kan ta hand om alla djuren och stället på hel tid.. Hoppas att även den drömmen kommer att slå in.. ;)

Efter jobbet var det bara att gå hem igen och ta ut vovven igen och vi kastade lite boll på den stora planen för att sedan vandra omkring lite i området. Sen blev det fin besök av kusin Kristina så vi satt och snackade, åt och hade trevligt och sen vandrade vi tillbaka med henne så vi fick våran kvällsprommis.

Något riktigt tråkigt är Hv förlorade även idag så nu är Färjestad de nya svenska mästarna så då är det väl bara att gratulera dem och glädja sej åt att det trots allt blev silver trots att många trodde dom var uträknade redan mot Timrå.. Så med det släpper vi detta år och ser fram emot nästa säsong.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0