Just do it!!

Ne nu tar jag och ger upp en sak ännu en gång, för hundrade gången, och ser hur lång tid det håller nu.. Men samtidigt vet jag inte om jag orkar bry mej tillräckligt för att ge upp längre stunder heller för det är trots allt väldigt trevligt ändå..

Men istället satsar jag på att starta mitt "nya" liv i veckan och ska försöka leva lite nyttigare än tidigare och se till att börja ut och springa igen!! Helst vill jag även se till att träna någon gång i veckan med men får se hur tiden räcker. För formen är ju springningen viktigast plus att det är lättast med vovven så hon får motion samtidigt. Så ska försöka springa i alla fall MINST 2 gånger i veckan... Så har jag nu sagt det rakt ut så får jag kanske lite mer egen press på att hålla det men egentligen gillar jag att springa ute så borde inte vara så jäkla svårt.. För snart är det ju trots allt Beach 2009 ;)

Sen ska jag även försöka, eller nej, jag ska se till att börja få bort mitt största problem och den största rädslan.. and just do it!
Tror aldrig att jag skippat något i hela mitt liv för att jag är rädd så det vore riktigt illa om jag skulle börja nu och framför allt i den situationen som betyder så mycket och som egentligen är så lätt att lösa för mej men som sitter så långt inne just nu. Men det är väl bara att kasta sej ut och hoppas på att man landar mjukt och inte går sönder helt om det inte går som planerat.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0