Hell yeah!!

Nu har jag äntligen övervunnit min största blockering och det var inte ens svårt när jag väl bestämde mej för att göra det. Hade ridit och haft ett riktigt bra pass och Bubbas var lugn så först gjorde vi lite "inför"övningar och sen tyckte jag att det var dags att skräpa sej så jag hoppade upp utan någon som stod i närheten som säkerhetsnät och det blev ingen rodeo  och ingen flygtur med landning på axeln utan han stod helt stilla och brydde sig inte alls om vad jag höll på med.
Så idag satt jag bara upp utan krusiduller och som vanligt när man gjort något man skjutit upp så länge så funderar jag bara över varför jag inte skärpt mej tidigare. Men det var väl bara så att jag och förmodligen inte Bubbas heller har varit redo innan men dom senaste veckorna har det bara gått spikrakt framåt så jag har känt självförtroendet växt och rädslan krymt så nu jävlar är vi lite mer åt det normala igen! =)

Med livet annars så har det varit fullt upp men fyllt med bra saker så det har varit roligt men idag är första riktiga slappkvällen jag har på bra länge och den är riktigt välbehövd. Känner till och med att jag börja bli lite avslappnad i sinnet, vilket verkligen behövs det med. Men jag går och väntar på att det ska hända något stort/speciellt i livet snart, har bara på känn att det är nära.

Kommentarer
Postat av: Lina

va kul att de går så bra för er :)

2009-04-23 @ 23:34:53
URL: http://misstyndero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0